3 játék 1-ben (jenga, dominó, memória)
Gyártó cikkszám: | 3967 |
Cikkszám: | 3967 |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
Gyártó: | Fakopáncs |
Leírás és Paraméterek
1. Jenga
Építs tornyot a következő szerint. Helyezz 3 téglalapot minden sorba úgy, hogy az egymást követő sorok 90 fokkal el legyenek forgatva (keresztbe).
A játékosok felváltva húzzanak ki egy téglalapot és helyezzék a torony tetejére.
Az első játékos, akinél a torony leborul, veszített. (kiesik) Az összes többi játékos újraépítheti a tornyot.
Az a győztes „túlélő", aki utoljára marad.
Egyéb opciók:
Azért, hogy nehezebbé tedd a játékot, használd a következő nehezítéseket:
1. Csak a szélére tedd a téglalapokat, amikor építed a tornyot, középre ne.
2. Csak egy kézzel játssz.
3. Nem tehetsz több mint 2 téglalapot egy szintre a torony tetején.
4. Csak olyan színű téglalapot húzz ki amilyen színűt dobtál a dobókockával.
2. Dominó
A lapocskákat összekeverjük és szétosztjuk ( a játékosok számától függően meghatározhatjuk, hogy mennyi dominót osztunk szét a kezdéshez), úgy, hogy asztalon lefordítva is maradjon néhány dominó, mert később még ezekből is húzhatunk szükség szerint. A játékot a legfiatalabb résztvevő kezdi, majd a többiek az óramutató járásával megegyező sorrendben következnek. Aki sorra kerül, a kártyalánc (dominólánc) bal vagy jobb oldali végére teszi a saját lapjai közül az odaillőt (az előző játékoséval megegyező képet, számot, figurát, ha van neki!). Ha nincs ilyen lapja, húzhat a ki nem osztott lapokból.
Az a győztes, aki először tudja lerakni az összes dominóját
3. Memória
Ezt a könnyen elsajátítható játékot tetszőleges számú játékos játszhatja. Kiváló próbája a memóriának és a megfigyelésnek. A lapokat képpel lefelé szétterítjük az asztalon. Az első játékos felfordít két lapot. Ha a két lapon azonos kép van, felveszi azokat és ezután felfordíthat még két lapot. Ezt addig folytatja, amíg össze nem illő képekre bukkan. Ha a két lapon szereplő kép nem azonos, vissza kell tennie lefordítva az eredeti helyükre. Ezután a következő játékos fordít még két lapot. Ha az első lap illik egy már korában felfordított laphoz, a játékosnak vissza kell emlékeznie, hol volt az a lap. Ha ez sikerül, felveszi a párt, majd addig folytatja a lapok felfordítását, amíg összeillő párokat talál.
Az a győztes, aki a játék végére a legtöbb lapot (párt) gyűjtötte!